8 marca 2009

ZOSIA wykład

Na Zimowym Obozie Studentów Informatyki (ZOSIa) przedstawiłem wykład na temat gry SZOK. Zgodnie z obietnicą umieszczam tutaj materiały do wykładu. Poprawioną wersję prezentacji. Dokumentację projektu (gorąco polecam! :) znajduje się w niej opis instalacji). Oraz wreszcie samą grę SZOK. W razie problemów z linkami proszę o kontakt.

Szok to prosta gra w której musimy pomóc owieczce pozbierać z planszy wszystkie marchewki. W tym celu piszemy program w języku logo-podobnym i uruchamiamy go w symulatorze.
I nie byłoby w tej grze nic wyjątkowego, gdyby na każdej planszy nie znajdował się smok. Smok jest także programem napisanym pseudo-logo. Nie chodzi on jednak po planszy, tylko po kodzie źródłowym owieczki i zjada z niego instrukcje…

Do plansz islandofsecrets oraz piratestreasure nie ustaliłem limitów. Nie chciałem ich obierać "na oko", a sam tych planszy jeszcze nie przeszedłem (w sumie nawet nie próbowałem). Osoby, które przejdą te plansze i chcą pomóc przy ustalaniu progów są proszone o kontakt ze mną :-)
Pozdrawiam!

Brak komentarzy: